Supa de pui

luni, 17 octombrie 2011

Ingrediente:
- bucatele de pui (eu prefer spatele si aripioarele, au mai multa grasime pentru supa);
- un morcov maricel;
- o bucata de - pastarnac
                     - telina
                     - radacina de patrunjel
- o ceapa marisoara;
- fideluta;
- patrunjel proaspat tocat;
- boabe piper, sare, piper macinat.


Mod de preparare:
Se pun bucatile de pui la fiert, se aduna spuma pana nu se mai formeaza deloc.
Se adauga legumele taiate cubulete mari (sau rondele). Ceapa eu o crestez la capat ca sa elibereze cat mai mult gust in supa (se lasa si codita la ceapa, altfel ceapa se va desface in supa). De asemenea, se adauga in supa si boabele de piper (cam 10 boabe). Ca o paranteza, am vazut ca unii pun la fiert in supa si o frunza de dafin......nu am incercat dar mi-am propus sa incerc.
Cand legumele sunt fierte se sareaza dupa gust si se adauga fideluta, se mai lasa cam 5 minute sa fiarba. Dupa ce se stinge se adauga piper macinat si patrunjel proaspat. Se acopera pentru cateva minute si apoi se poate papa :)






वर्ष!






0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Retetele Mirunei Copyright © 2009 Designed by Ipietoon Blogger Template for Bie Blogger Template Vector by DaPino